6 Kasım 2008 Perşembe

Damardan Nickler 3

Bîrînî SEVDIM, Ortâmdân UZAKLASTIM, Dîyê Hêrkês
DELIKANLI, Olmus Bên KOVALAMIYORUM, Dîyê
ARKAMDAN, Konusân Olmus Bênîm ADIMI, Vêrêrêk
PIYASA, Yâpân Olmus MEKAN, înîzdâ KRAL, Olun
ALAYINIZ, Gêlsîn Sîzîndê SIRANIZ, Gêlîr.

Adim SerSeri SokakLarda ßüyüdüm ߀n Kolumda jiLet
isLeri GönLümde Dostlarımın Sevdası Hep ߀n
Sokaklarda ßüyüdüm Kızım Senin Gißi Sıcak Soßælarda
ısınıp Sıcak Yorgana SarıLmadım Herkesin Derdine
Ko$ar ßu Serseri..!!!
Sen Cok Guzel Kizsin MektepLİ Bense Sokaklarda
Serserİ Senİn ELinde KaĞit Kalem Benİm İse
VÜcudumda FaÇa İzlerİ Sen İstİkbalİnİ DÜŞÜnÜrken
Mekteplİ Oo KÜcÜmsedİĞİn Serserİ Belİnde Emanet
Mevzu İŞledİ Dedİm Ya GÖnlÜmÜn GÜzelİ Herkes
Benİm Gİbİ Serserİ Olamaz!!!!!
BiZ Kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz.
Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda
yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost
sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye
sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz
ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz
¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...
TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz
SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!
Bir Pazar Sabahı Zagros Kaldırımında Yürürken Serseriler Trafiğine Yakalandım. Serseriler Trafiği Sordu. Serserimisin, Öğrencimisin? Öğrenciyim Dedim. Hani Kalemin Dediler Çıkardım Belimden 95’lik Zırh ı İşte Budur Dedim. Hani Defterin Dediler Açtım Parçalanmış Vücudumu Burası, Akdeniz Burası, Karadeniz Burasıda Defterimiz dir Dedim. Hani Hocaların Dediler Gösterdim Kaldırımda Yatan Balicileri
Esrarcıları, Keyifçileri. Hani Müdürün Dediler Gösterdim Sarhoşlar Çeşmesinde Oturan Kral. MÜSLÜM Babayı ‘‘Merak Etme Bizlerde Onlardanız Dediler.’’ Sen Sosyete Kızı Sus Susta Şu Garip Esrarcının Aşkını Dinle Sen Ananın Sıcak Kollarında Uyurken ßen İse YÜKSEKOVANIN Garip Sokaklarında Silah Tutmayı, Esrar Sarmayı Öğreniyordum. Sen Sosyetenin Lise, Fakültelerinde Okurken Ben ,Ben İse Hayata Res, Kadere Sitem, Ölümle Dans £diyordum…
ßëN Sëñî øñLar gîßî UcuZ ßar Kô$ëLërîñDëkî
HësaPLarDa DëgîL,Yûcë ßîr DaVañIñ OrtasIñDa DîMDîk
A¥akta ßuLDuM Rëîs.ßakI$LarIñ DëLîP Gë¢ërkëñ
NaMërtLîgî,YûrûDûñ tøZLu ¥øLLarDa VaZgë¢MëDîñ
GôrDûM Rëîs.KuruLurkëñ TuZakLar ArD ArDa
VururLarkëñ Sëñî,GôZûñû ßîLë KIrPMaDIñ,gûLDûñ Gë¢
tîñ
Gençlik Çağımda Koptu Kıyamet
Etmedim Etmem Sana İhanet
Gelmez DiyorLar ßiliyorum
ßu ßir Kehanet..
Hayatta Kimse İçin ağLama Değmez
Ağlamaya DeğenLer Zaten
AğLatmaz Birgün Ağlaman Gerekirse
Başını Dik Tutki Gözyaşların Seni Ağlatan
Kişi Kadar AlçaLmasın.
SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi, uMuTLaRiMiN
KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ
aZRaiLi, BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa
VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN
eMaNeTiNi
Firari SaatLerin Ardından Gelen İsyanKar
SokakLarın
Tövbekar Cocuklarıyız ßiz Sevdiğimiz İcin
İçin Yaşar
Dostumuz İcin Ölürüz Vede Hiç ßir Zaman
Hiç ßi Yerde
Kimseye Hesap Vermeyiz Arkadas.
ßiz Yalandan Dolandan ßıktık
SevgilerLe Gerçeği anLadık
Elßet ßirgün ßuluruz
Herkesede Kapak luruz
EsrarLa ßaşladı Gece
Alkolik mi Sandın Sadece
Şu ÇiftLiden İki Nefes Alınca
Dünya Oluruz ßütün Gece
Paramız mı Var Esrar Almaya
Şeklimiz mi Var Kız Tavlamaya
ßir Canım Var Oda Feda Olsun Sana.
Kadehi eLimize TutuşturanLara
Sevgiye İhanet EdenLere
KoLumuza JiLet AttıranLara
Esrar Çektirip ÜçLüyü Tersten YaktıranLara
İsyanım ALLAH'a DeğiL Tüm ALLAH'sızLara
DuManımda O Vardı, Sigarayı Bıraktım;
Kadehimde O Vardı, İçkiyi Bıraktım;
Rüyalarımda O Vardı Uyumayı bBıraktım;
Baktım Ki Onsuz Olmuyor, Yaşamayı
Bıraktım.!!
Acı Çekerek Geldik Bu Günlere,Boyun
£ğmeyiz Kimselere,Kanmayız Sahte
Gülücüklere,Saygı Şeklinde
Övmelere,Herkesin Ölüm Diye
Korktuğunu,
Biz Sokakta Oyun Diye Oynarız.
Zannetmeyinki Gücümüz ßitti,Yorgunuz.,
Zannetmeyinki silahımız Yok, Suskunuz;
Zaman ßekliyoruz,Fırtınalar Kopacak,
Fırtınalar Öncesi Hep ßoyle Durgunuz ßiz!
BeLki Yeniden Doğamayız Ama ;
Her ßatan Güne$Lede ßatmayız ßiz!!!
Resti Cektim Kadere
ßelki İsyan Oldu Taştı
Tek ßir ßaşıma Kaldım
Kahbe Acısı ßende SakLı
Ama ßundan Sonra
S!kt!r Ettim Aşkı.
Eskİden Olsa Arkandan ßakar
ağLardım
Şimdi Arkama ßile Dönüp
ßakmam
Eskiden Uğruna Dünyaları
Yakardım
Şimdi İse ßir Kibrit ßile
Çakmam.!
DetayLar Aynadir Fark'ı
Yansitir.
KraLLar İz ßırakır Soytarılar
Kıskanır
Sallanirsada asLa Yikilmaz
Tahtım.
ALı$ma ßana Ne Yapacaqim
ßeLLi oLmaZ ßenim. ßuqun
Varım, yaRın ßirden yOk
oLurum.. Dokunma ßana!
Kapanmami$ YaraLarLa
doLuyum, 1 yarada sEn
açma..Sevme ßeni! yOgun
duYquLaRimda kayßoLurSun,
tutu$tururum. iSteme ßeni!
yaSakLarLa
bogu$ursun.EnqeLLerLe
doLuyum.
ÇôZmeye CaLI$ma SakIn…
Ben Günahkarım Cekerim Tineri
BaLiyi Ciqarayı..Atarım
Kendimi Bir BoşLuqun
İçine..Ben Günahkarım Sen
Vefasızsın..Sen Acımasızsın:
ßiz Yüksekovanın Gerilim Saçan
Sokaklarında Daha Kalem
Tutmayı ßilmezken Esrar
Sarmayı Adam Kesmeyi Sallama
Çekmeyi Öğrendik
Sevdik mi Allahına Kadar
Vurduk mu Sallamayı Damarına
Kadar Şimdi Diyeceksin Lan
Piskopat Sen Sevmeyi Nerde
Öğrendin Şunu Unutmaki
Kahbelere Sevmeyi ßiz
Öğrettik.


Ortamın ßittiği Yerde ßiz
ßaşLarız Şeklimiz İçin Yaşar
Tarzımız İçin Ölürüz..!

Ne Paranın Delisi Ne
Pezevengin Gölqesi Ne
Oruspunun ßekçisi Nede
İbnenin Tetikçisi Olduk ßiz
Gönlümüzün £fesi Ortamların
Delisi Olduk.

ParçaLanmı$ Vücudum Olmu$
ßir Ses UzakLa$ Kızım ߀nden
Git Kahbele$ Sana DeqiL Seni
Sevdiğim İcin ßana Lanet
oLsun..

SerSeriyim SerSeri SokakLardır
Evim
DinLe Cici Kız DinLe
Sanıyorsun ki SerSeriLer
AğLamaz
SerSeriler ßir ßir Ağladımı
Kimse Tutamaz
İnanki Sosyete Kızı Herkes
SerSeri Olamaz.

GeCeLeRi GeLMe JiLeT aTaRıM
uZaTMa KoLuNu SaNa Da
aTaRıM BeN HeRGeCe aGLaYıP
KeNDMi DoGRaRm DeDiM Ya
SaNa GüLüM ßêN PisKoPaTım.

ßenim Rahat Edemediğim Yerde
Kimse İstirahat Edemez
Keyfe Keder KraLına DeğiL
Alayına Gider

€ziLmi$ ßir Kentin
SokakLarında Sevdası
YasakLanmı$ Vede umutLarI
Kur$unLanmı$ GeceLerin
İsyanKar SerSerisi...

GeLeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıZ war
GeŁмişe GeçмişeDe saчGıмıZ.
şu saaттeи soяa
кiмseиiи нaчaтı вiZi
iŁGiŁeиDiямez,вiZiмкiDe кiмseчi...
вu нaчaт вiZiмse eĞeя;
ciDDeи чaşaмaчa DeĞeя...
Düичa 1GüиDüя; oDa вuGüиDüя !!
Düи-DüиDüя,вuGüи-вuGünDür

ALem Oyuncu Olmu$
Sokaklar Sahne
Sevdiqim ßir Kız Vardı
Oda OLmu$ Kahbe..

Mafyada Silahımı Karakolda
Resmimi Ceza £vinde İsmimi
ßu Alemde Tesbihimi ßıraktım
Ama Seni Asla ßırkamadım.

Sen Meyhaneleri Kendine Ev
Yaptınmı
Sen Allah Var ßir ßaşkasına
Taptınmı
Sen İçipte ßir Sokak Köşesinde
Yattınmı
ßunLarı Sen Yaşamadın Sen
ßilemezsin
ßunLarı ßen Yaşadım ßen
ßilirim Allah'sız.

YoLda ßir Serseri GörürSen O
Serseriye İyi ßaK BeLki Tanırsın
O SerSeri kimDi İyi ßiLirDin
öyLeSiye Seven İstikbaLden
Ümüt ßekLeyen ßir Efendi Simdi
Yıkılmıs Dünyası HayeLleriyLen
ßeraßer Artık efendiLik OnDa
Ne GezEr SerSeri'mi
DiyeCekLeR ßırak desinLer
GücenirSem NamerDim Ama
Unutma GüLüm ßu SerSeRi
Senin Eserin.

Usturama Jileti
Takarım.Gövdeme Derin
FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol
Farketmez Senide Mermi
Manyağı Yaparım.!

Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar

ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı

Yıkar ßiliyorlar

ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü

ßilmiyorLar...

Farkımız Tarzımız Bizim
Delikanlı OLmamız, Ya Kan
KuStururuz yada Tam
SuStururuz. Bu HuSuSta N£
KuraL N£d£ KraL tanırız.!!!


"lKâhpéLiq lKoymâz lBizé lBizim
GönuLLérimiz lKâhpé DéiL Âmâ
Bizi Unutâni Bizdé Unuturuz
lKâhpéCé '':

Bizim KraL Olduğumuz Yerde
Kimse
DEVLET Kuramaz , Bizim
DEVLET
Olduğumuz Yerde Kimse KraL
OlamaZ...

Biz Biz Olduqumuz Için
S£viLdik ,ßizi SatanLarı
KaLbimizden Bir Bir SiLdik .
Geride 3-5 Kişi kaLdık ama
içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü
Bu yaşımıza kadar Hiç Adam
SATMADIK .! KraL
OLmayanLara Taç taktık İşte En
Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!

Bu masaLar bo$ kaLmaz
gidenin yeri doLar. Bu vazoLara
bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer
soLar. Gönül kimsesiz yapamaz
sevebiLeceği bir dost arar.
Ta$in kaLbi yoktur ama onu
biLe yosun sarar...!

уαşαмαк ιçιη уαℓναямα∂ıк öℓмєк
ιçιη уαℓναямαуız.

Seven Sever Sevmeyen Yol Alıp Gider ßenim

Dünyam Her Türlü Döner Kızım.


ηαмıмızıη вüуüкℓüğü, Dσѕтℓαяıмızıη
вüуüкℓüğüηdєη∂ιя


вιz öℓмєуι çσктαη gözє αℓ∂ıк ∂α,
уαηıмız∂α кιмℓєя göтüяü¢єz
σηυ ∂üşüηüуσяυz.

Aѕℓα вιяιℓєяιηιη υмυ∂υηυ кıямα,
вєℓкι∂є ѕαнιρ σℓ∂υкℓαяı тєк şєу
σ'∂υя.

нєя güη σℓαη уєηιℓιк, вєηιм
gєℓєηєкℓєяιмє вιя ιнαηєт νє
нαкαяєттιя.

Çєкмιş ¢ιgαяαуı Kαƒαѕı Dυмαηℓı
Aѕℓıη∂α Hαявι Dєℓιкαηℓı Kσℓυη∂α
3-5 ƒαçα Yαяαѕı O∂α ßιя Kαнвєηιη
Hαтıяαѕı.::
Tesbih Sallamasınıda Biliriz
Çekmesinide Ama
Yuvarlamasını Bilmeyiz
ÇünküBiz Delikanlıyız.



Nic£ d£LikanLıLar g0rdük
kolunda Kız ceßind£ £man£t
arkasında sürü.. Raconu
kaHpeLik yürüyüşü sahtelik ,
kaLßi var yüreği y0k...:





ßiz Aslanıda Tanırız Çakalıd

Ama Aslana Aslan,

Çakala Çakal

Muamelesi Yaparız

Aslanım Madem Aslansın

Çakalın Sofrasında


Ne İşin Var..


Sevdi o hep, yürekten sevdi

İhanete uğradı

Bıraktı tek kalemde boynunu eğdi.


Ama satmadı sevdasını yüreğine attı

Haklının yanında idi

Haksıza demir bir yürekti yıkılmadı

Delikanlıydı O...

Üç şeyi çok severdi bırakamadı

Yarini, sigarısını birde silahını...


AH BENİM BEYAZ GÜLÜM AYRILIĞI YOK
ETMEZKİ ÖLÜM SAÇLARINDA RÜZGAR
ESER BAKTIĞIN YERE KAN DAMLAR
GÜLÜM BAKSAN AZARIM TUTSAN UÇARIM
ÖPSEN ÖLÜRÜM YOKLUĞUNDAN BAŞKA
BANA NEYLESİN ÖLÜM SANA GELMEDİĞİM
GÜN ÖLDÜĞÜM GÜNDÜR GÜLÜM BEN
YOLUMU SEÇTİM YA SEN YADA ÖLÜM

BİRAZ SEVİNÇ BİRAZ HÜZÜN: O HAYAT
İŞTE! SEVMELER YALVARMALAR: O AŞK
İŞTE! ŞİRİN ŞEKER TATLI BİŞEY: O SEN
İŞTE! SENİ ÖZLEYEN BİRİ VAR: O BEN
İŞTE!


SÜRGÜNDEKİ UMUTLAR KADAR UZAKTA
YILDIZLARIN ARASINDAKİ AY GİBİ
YAPAYALNIZ İDAM SEHPASINDAKİ
MAHKUM GİBİ ÇARESİZ OLSANDA BU
SEVDİĞİN DAİMA YANINDA UNUTMA!

HAYATTA 3 ŞEY BENİ SANA BAĞLAR:
SEVGİ ŞEFKAT VE HOŞGÖRÜ. 3 ŞEY BENİ
SANA KÖLE YAPAR:GÖZLERİN SÖZLERİN
KALBİN. 3 ŞEY BENİ SENDEN AYIRIR:
ÖLÜM YALAN İHANET.




BAYRAMPAŞANIN Hali ßaşka BAYRAMPAŞA

Doymaz Aşka Helebirde Sevdiği VarSa


Ağlamaz,Ağlarsa Kimse Duymaz Unutma

Herkes BAYRAMPAŞALI Olamaz.

Hainler Günü

Sevmek kimine göre ölmek demek

Ölmek kimine göre sevmek

Ama asıl gerçek ölümüne

Sevenler asla ölmezler

Yalnız sen degildin

En hainleri sendin

Kaderim ya ben hep hainleri sevdim

Al işte hepsini buraya serdim

Söylesene hangi kursun senindi

Hala unutmadım ihanetini

Kalbimin kıyamet alametini

Vereyim de al git emanetini

Söylesene hangi kurşun senindi

Kalbimi alev alev yakan mı

Hala yarasından kanlar akan mı

Biraz önce şu sırtımdan çıkan mı?

Söylesene hangi kurşun senindi

Bir senle gelmedim bu hale

Şu hain aşkların hepsi benimdi

Kanayıpta bulamadın mı hala
Söylesene hangi kurşun senindi...

Ne kurşunlar çıktı bilsen bu tenden

Ne aldınsa helali hoş olsun benden

Yazıktır davacı olursam senden

Gün ve gün öldürüp dirilten mi

Akıl alıp çıldırtıpta delirten mi

Alın artık şu canımı dedirten mi

Söylesene hangi kurşun senindi

Sen benim en beter halimsin artık

Nasıl olsa gözümde hainsin artık

Gördüğüm,gördüğüm en büyük zalimsin
artık,

Söylesene hangi kurşun senindi


Arada bir çıkartıpta bakarsın

Olurya boynuna belki kolye yaparsın

Hainler,hainler gününde onu takarsın

Söylesene hangi kurşun senindi...


Sen Vurdun da Ben Ölmedim mi?

Yoklugunda ne atesleri hasretimle yaktim
da,

Bir seni yakamadim beni yaktigin gibi.

cölde su, mahpusta gün, oructa ekmek gibi
bekledim seni.

Sense araya korkular koydun,

Yasaklar koydun,

Bitmez tükenmez engeller koydun.

simdi nerdesin diye sakin sorma.
Sen cagirdin da ben gelmedim mi?

Sen varken darilmazdim ciceksiz
baharlara,

Yagmurlu havalara, bu kasvetli aksamlara.

Sen varken;

Bakip iclenmezdim tren istasyonlarina
,
Otobüs duraklarina...

Sen varken ayrilanlara aglamazdim...

Yikilmazdim biten sevdalarin ardindan,

Gidenlere küsmezdim,

Kalanlara acimazdim...

Sen varken böyle üsümezdim,titremezdim.

Masumdum, cocuklar gibi.

Böyle delirmezdim,küfretmezdim...

Hele ölmeyi hic düsünmezdim.

simdi soruyorum sana:

Adi sevdaysa bu cehennemin,

Sen yaktin da ben yanmadim mi?

Biliyorsun;

Bütün acilarina yesil isik yaktim olmadi.

Bütün korkularina arka ciktim olmadi.

Daglara merdiven dayadim olmadi.

Haziranda kar oldum yagdim avuclarina
olmadi.

Sevdim olmadi,yandim olmadi,taptim
olmadi.

Artik benden pes!

Bu askin biletini istedigin gibi kes!
,
Nasilsa gidiyorsun.

Biliyorum, git...

Ama ardinda;

Aglayan bir cift göz,

Paramparca bir yürek,

Ve yikilmis bir dag görmek istemiyosan;

cek silahini,daya sirtima,

Titrersem namerdim...

Sen vurdun da ben ölmedim mi?

0 yorum: