22 Nisan 2009 Çarşamba

Affilate Sağlayıcıların Yapmaları gerekenler

Her bağlı pazarlamacı her zaman en büyük paycheck veren başarılı pazar arıyor. Bazen bu onları kolayca kullanılabilir bir sihirli formül olduğunu düşünüyorum. Aslında bundan daha karmaşık. Bu sıkı çalışma ve adamış bir yıl kanıtlanmıştır sadece iyi pazarlama uygulamaları olduğunu.
Bu önce online pazarlama ve çalıştım bugün bir ortaklık pazarlama dünya çalışmaya devam etmektedir taktikleri vardır. Bu ilk üç pazarlama ipuçları ile, satış arttırmak ve bağlı kuruluş pazarlama online hayatta mümkün olabilir.

Bu üç taktikler nelerdir?

1. , Pazarlama her ayrı ürün tanıtmak için benzersiz web sayfaları kullanma. Değil toptan tüm bu arada sadece web barındırma konusunda biraz para kazanmak için yap. En iyisi bir site her ürün ve hiçbir şey daha odaklı olması.

Bunu ziyaretçilerin ürün onlardan satın alırsa ne yapabilirim bir ilk anlayış olacaktır daima web sitesinde ürün değerlendirmeleri yer alıyor. Ayrıca, zaten ürünü denedi kullanıcılarının referansları yer alıyor. Bu müşteriler daha fazla daha size pazarlama olan özel ürünün sitede isimleri ve fotoğrafları kullanmak için izin istiyor emin olun.

Ayrıca makale, ürün ve kullanır vurgulayarak yazma ve ek bir sayfa olarak web sitesi üzerinde yer alıyor. Ve çekici bilgileri hareket etme çağrıları içeren sayfaları çekici olun. Denemek için okuyucuları çekmek ve daha fazla bilgi Her başlık, hatta başvurun. Özel noktaları vurgulayın. Bu, okuyucunun sayfa hakkında ne olduğunu öğrenmek için yardımcı olacak ve daha fazla bilgi almak isteyeceksiniz.

2. Okuyucularınıza bu ücretsiz raporlar sunun. Eğer sayfanın en üst tarafında mümkün konumu onlara bu kadar sadece cevapsız olamaz. Mesajları bu şekilde işaret kutusunu içine kim girdi kişisel bilgilerini postalandıktan olacak otomatik oluşturmaya çalışın. Araştırmaya göre, bir satış genellikle umudu ile yedinci iletişim günleri kapalıdır.

Sadece iki şey olasılıkla web sayfası yalnız olabilir: ve satış veya umudu sayfa kapalı bırakarak tekrar geri asla. Gelen kutularını olarak belirli belirtilen dönemde yararlı bilgiler yerleştirerek, siz onlar, daha sonra istiyor ve düşünce bu satış kapalı olduğunu ürünün onları anımsatır. Bu içeriği özel nedenlerden ürün satın almak için doğru yönlendirilmiş olduğundan emin olun. Bir satış zift gibi oluşturmayın.

Nasıl ürün yaşam ve şeyler yapmak gibi önemli noktaları odaklanın ve daha keyifli daha kolay. E-posta olarak çekici konu satırları ekleyin. Çünkü hala bu önemsiz bir içeriği bu tür eşliğinde büyük spam filtreleri vardır kadar, sözcük ücretsiz kullanarak önlemek mümkün önce bile kimseye ilk bunları okurken. Eğer ürün ve hizmetlerin mevcut değil de ücretsiz raporlar bu büyük bir kayıp olacak kayıt inandır.

3. Trafik bu ürün için hedeflenen tür alın. Eğer web sitenizi ziyaret eden kişinin sizin sunduğunuz hiçbir ilgisi ne var sadece bir düşünelim, onlar olan ve geri gelmeyecek, hareket arasında olacaktır. E-Zines ve e-raporlarınızda yayın için yazı yazın. Bu hedef müşterileri ve odak ne kadar sadece kendi ilgi yakala de koydum yayınlarda bulabilirsiniz Bu şekilde.

Uzunluğu en az 300-600 kelime ile haftada 2 yazı az, yazmayı deneyin. Sürekli yazma ve bakımını sitenize bir gün içinde 100 kadar hedefli okuyucuların oluşturabilir bu yazı olarak.
Her zaman sadece 1 100 kişi dışında ürün satın almak veya hizmet almak gibi hatırlıyorum. Eğer daha fazla üretmek bir gün içinde web siteniz için 10 satış ortalama istatistik dayalı yapılan anlamına gelir olarak 1000 hedefli vurdu.

Bu taktik yapmak gerçekten çok zor ses değil yukarıda verilen, eğer bunu düşün. Sadece ve ortaya bir eylem planı biraz zaman gerektiriyor.Domainistiyorum.net 2009 ödüllü seo yarışması


Birkaç bağlı pazarlama programları için bu ipuçlarını kullanmayı deneyin. Sen iyi bir gelir kaynağı korurken sonu ve tüm pazarlamacılar yapabileceği bu iş kalan.
Ayrıca, aldığınız olacak büyük paychecks düşün

0 yorum: