15 Nisan 2009 Çarşamba

Etkili Nickler

SaKın üzmesin seni KarşıLıksız SevqiLer, baqrına taŞ basarsın aCıLar birqün diner. Giden qitsin aLdırma yanqınLarda söner.. SaKın dönüp bakma ardına KraL’Lar önde qider..

BENİ BİLEN BİLİR.TANIYAN TANIR.İSTEYEN KALIR.İSTEMEYEN YOL ALIR..

sévgım sınırsız anlayabıléné, dostluğum sonsuz payla$abıléné $£N haRiKaa$ıN aMa ßénım olduğun $ürece......!

beni eskiler tanır,yeniler örnek alır.görenler anlatır: görmeyenlerde gözlerini kapatıp hayal etmekle kalır

Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..

Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm

ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!

$ë¥tañ'Iñ tëk gûñahI MëLëk'ë øLañ a$k'I¥DI o¥$a acIMasI øLMa¥añ MëLëk'Iñ $ë¥tañ'Dañ FarkI ¥øktur..!


iN$aNLaR VaRDıR SéVGiY£ LaYıKTıR ! iN$aNLaR VaRDıR SéVGiNiN £N YüCéSiNi V€RSéND€ A$aĞLıKTıR ..

0 yorum: