1 Mayıs 2009 Cuma

avatarlar,yazılı avatarlar,yazılı avatar,yazılı msn avatarları,yazili avatarlar,

Aşk glü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalir ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsin.
Rüzgar sesini ve kokunu getirdi bana, o gün bugündür kapatamyyorum penceremi! Ü?üyorum ama üşümek bile güzel oluyor rüzgar sen olunca..!

Seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damlasini tutmaya çalis.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadiklarinsa,benim sana olan sevgimdir.Sen Tanriya dilenen dilek, göklere uzanan ellerimsin. Sen gözümden süzülen yas, tek düsüncem, hasretimsin. Sen yasadigim ömür, en güzel günlerimsin.Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin, ama aranizda tek fark var, onlar milyonlarca sen birtanesin..Ne insanlar tanidim yildizlar gibiydiler. Hepsi göklerdeydi, parliyordu. Ama ben seni, günesi seçtim. Bir günes için bin yildizdan vazgeçtim.Gecemidir insani hüzünlendiren Yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?Gecemidir seni bana düsündüren,Yoksabenmiyim seni düsünmek içingeceyi bekleyen?

0 yorum: