27 Şubat 2009 Cuma

Dost Nickleri

Sevgiler geçici olabilir aşklar da olumlu olumsuz olan tek şey dostluklardır...

Arkadaş vardır gıda gibidir, onu hep ararsın. Arkadaş vardır ilaç gibidir, gerekirse ararsın. Arkadaş vardır hastalık gibidir, onu aramazsın o seni bulur...

Bütün dünyayı sevginin renklerine boyayıp insanlara dağıt. Kendini sevginin bir rengi diye tanıt, çünkü senin varlığın sevgiye en büyük kanıt.

Ben ne adamlar gördüm elbisesi olmayan. Ben ne elbiseler gördüm icinde adam olmayan...

Ruhumdan başka dostum olmadı ve derdimi dinleyen sadece gönlüm vardı.

Unutmayı bilip sevgiyi bilmeyenler unutur ama sevmeyi bilip de unutmayı bilmeyenler asla unutmaz, çünkü onlar sevgiye aşıktırlar... Sevgiye hasretlerdir...

Ürkek başladığımız şeyler gün olup vazgeçilmez olunca bir bakışta sevgiyi yakalıyorsak, kendimizi coşkulu, güçlü, tutkulu hissediyorsak desene arkadaş biz dostuz...

Dünyada dost denilen kelime yalan. Benim en iyi dostum içkim sigaram. Onlar da terkederdi olmasa param...

Gülmek senin için bir tutku olsun... Olur da birgün ağlarsan eğer o da mutluluktan olsun...

0 yorum: