27 Şubat 2009 Cuma

Dostluk Sözleri 2

Evet arkadaşım! Gülmek varken surat aşmak niye, güldürmek varken ağlatmak niye, güzel sözler söylemek varken, kalpleri kırmak niye? Hayat çok kısa arkadaşım ve bu dünyadaki hiçbir şey kırılan kalplere değmez...

Şimdilik hoşçakal arkadaşım... Yine gel, yanına senin gibi gülen gözlü, yüreği sevgidolu insanları alıp yine gel olur mu?

Dal rüzgarı affeder ama kırılmıştır bir kere...

Beni düşmanlarımın hançerleri değil, dostlarımın sırtüstü bırakması derinden yaralar...

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, insanın hayatta sadece bir defa görebileceği harika bir rüyasın...

Sen onun aşkısın, ben onun dostu, aşklar geçicidir, dostluk kalıcıi...

Paylaşmaksa çıkarsız sevgiyi, hissetmekse içtenliği, aramaksa dertlere çözüm, güvenebilmekse nedensiz. Sonsuza kadar dostumsun.

Affet beni hep güzeli analım, anılarda tebessüm yaşatalım, ben kırdım, ben üzdüm yaraladım. Mutluluk gölgen olsun arkadaşım.

Tüm güzellikler ardında o dost kalmış tek başına uzaklarda çok uzaklarda hatıralar gibi eski zamanlarda o dost kimbilir simdi nerede belki dünyada belki ecelde belki de tüm güzelliklerde hatiralar gibi eskilerde

0 yorum: